لقاء للاعضاء...

هيه فكره رائعه بس يمكن صعب تجمع كل الاعضاء `14` بس يبخت اللى هتجمعوهم لانى اكيد مش هكون منهم `14` بس هيه فكره كويسه
حقيقى يا فدافيدو الاقتراح هايل
بس تضمن منين إن كل الأعضاء يصلحوا للتجمع؟!
تضمن منين إن التجمع ده ما يندسش فى وسطه ناس غير مرغوب فيهم؟!
أنا أساساً ما أضمنش عدم وجود ناس غير مرغوب فيهم فى الموقع، فمش حينفع نعلن علناً عن موعد و مكان تجمع يجمعنا كلنا.
ولا إنت لك رأى تانى؟!
فكرة جميلة جدا يا فدافيدو
احنا ممكن نعمل روم فى البال توك
وربنا يدبر وناخد بركة


رايكم ايه ؟


انا رأى من رأى حازم
طبعا الهدف جميل ورائع ان لقائنا يكون تحت اسم المسيح

بس احنا نعرف بعض من وراء الكمبيوتر ...... فمن اين لك ان تعلم ان البعض لايكون دخيل وهدفه اى معلومة عن الاعضاء

ومن اين نضمن ان هدف الجميع فى الذهاب لهذا اللقاء هو لقاء محبة ابناء الله الذين يجمعهم الرب

انه شىء غير مضمون اخى المبارك فدافيدو وان كان الهدف سامى

يمكن احنا بنعرف بعض سواء انا او حازم او باهراو بيتر وبعض الاعضاء الاخرين الذين اشتركوا عن طريق معرفة شخصية لنا ونحن نعطيهم اسم المنتدى ونعرف النيك نيم لهم لكن باقى الاعضاء لانعرفهم معرفة شخصية

وصدقنى اكيد انا عن نفسى اكيد نفسى اشوف عدد من الاعضاء
لان من كتاباتهم اكيد بنتعرف على جزء من تكوينهم الروحى على الاقل

وزى ماقال حازم مش من الحكمة اننا نعلن عن ميعاد ومكان للتجمع فى المنتدى لاشخاص لانعلم من هم

انا عاملة بطاقة جديد ونفسى استعملها ايه رايكم

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

ملحوظة: يمكن لأعضاء المدونة فقط إرسال تعليق.

أحدث الموضوعات

From Coptic Books

إجمالي مرات مشاهدة الصفحة من 10/2010