^+^ 12 البـــوم ترانيم جديد mp3 ^+^




ارنم ليك واغني
أمامك شبع
بكل خشوع
هلت ليالي
كيف اخلص من ذنبي
فاصل موسيقى
اغني ارنم
رباه لا رجاء لي
سور من نار
ثابت فيك قلبي
يارب انت عزنا
يومها كان

+ + + + + + + + + + + + + + +


ترانيم فريق الملائكة
من شيء ألفين سنة
ضوء من بعيد
حكاية من ألفين سنة
تعال كلمنا
أني لرافع عيني
لأجلك مرفوض
سامحني يارب
أخطأت اليك يارب
يغمرني حبك

+ + + + + + + + + + + + + + +




عايشين بالوعد
على جناح النسمة
كنت عايش
ليس سواك
مهما طال الزمان
عايشين بالوعد

+++++++++++++++++++



دايما معايا و أنغام
علمني أكون
صلاة التوبة
لما الحمل بيتقل
دايما معايا
بين يديك
كل يوم تحت صليبك
أنت أغلى ما في حياتي
الخطية عملت سحابة
طالبين العون
أنت اللي عارف

+ + + + + + + + + + + + + + +



يا أخويا المسلم
انا بالدم فاديكي
لا للعنف لا
بنحبك يا مسلم
مبروك عليك
من المغرب للعراق
مين احن منك
المسيحية نور

+++++++++++++++++++++++


بارك شعبك والمجموعة
الكلمة منك مش اوهام
ياللي بديت الرحلة
يا يسوع يا غالي
هيا نهتف يا أحباب
أنا جايلك
في ليل الحيارى
أنا نور
ليه نحن وصلنا
إن شئت حياتي
الكلمة منك موسيقى


+ + + + + + + + + + + + + + +



شو ما قالوا الناس
كانت سودة أيامي
وحدك يا مالي الدني
نقشتني على كفك
فوق الصليب رأيتك
مشيني وحدك
جاي لعندك بعيبي
اليوم ولد لنا
كم كان مراً

+ + + + + + + + + + + + + + +


بحر محبة
هل ليسوع من مثيل
أنني ربي
كنت مديون العلي
بقربك
عيني ترى ذاك
انني اسبى
لا أنسى
يسوع ملك الملوك
ماذا أرد
في المسيح
ربي في ستر

+ + + + + + + + + + + + + + +


ما أعجب
فرحة قلبي
رحمة كثيرة
لى بئر السامرة
نبع سرور
اورشليم
هل تركت
إن قلبي
نعطي لمن أعطى

+ + + + + + + + + + + + + + +


قلباً نقباً
رفعت عيني
يا سيدي ربي العظيم
ربي أنت للتعابى
أسكن تحت ظل جناحيك
الله الذي لنا
لأنك أنت ربي
أركض اليك
عيناي دائماً
أنت مش للتعابى
دوى في الافق
في ملء الزمان
مثل عظيم رحمتك
مستر عنه الوجوه

+ + + + + + + + + + + + + + +

[img]http://www.callforall.net/data/media/songs/collection/cd5.jpg[/img]
في المسيح
ألا تعود
لما بتأمل
أرفعك
سأدنو منك
آخذا صورة عبد
الى أقصى الأرض
كيف إلينا تنزل
كيف الينا
الرب حنان

+ + + + + + + + + + + + + + +

[img]http://www.callforall.net/data/media/songs/collection/cd9.jpg[/img]
ليس له عندي
وعد الله
كان عند الناس
في مذود
سأدنو منك
هل كنت
أدخلني روح الميلاد
هللي يا كائنات
موسيقى
لقاء الجنينين
تطويب مريم



رائعة الالبومات يااستاذ باهر..متشكرين جدا يااستاذ


حقيقى بنتظر اى الابومات ترانيم جديد ربنا معاك
سلام ونعمة ليكم :
شكرا على تعب محبتك


الموقع جميل ونافع للتعليم الرب يبارك عمالكم مجدى

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

ملحوظة: يمكن لأعضاء المدونة فقط إرسال تعليق.

أحدث الموضوعات

From Coptic Books

إجمالي مرات مشاهدة الصفحة من 10/2010